Mäng on põhivajadus

Lähtudes ÜRO Laste õiguste konventsioonist, on igal lapsel õigus mängida. IKEA Fond on partnerluses mõnede kõige prominentsemate mittetulundusühingutega selles temaatikas: Handicap International, Room to Read, Save the Children, Special Olympics, UNICEF ja War Child. Kampaania kaudu rahastatud partnerprogrammid keskenduvad turvalise ruumi loomisele haavatavatele lastele mängimiseks ja arenguks.

Loe lisa IKEA Fondi veebilehelt

IKEA Let’s Play For Change kampaania

Miljonitele lastele üle maailma on keelatud kasutada nende õigust mängida asjaolude tõttu, mis ei allu nende kontrollile, nagu sõda, konfliktid, loodusõnnetused või vaesus. Meie saame aru, et mäng on oluline osa lapse arengus ja eluliselt tähtis elama õppimiseks, mistõttu me käivitasime Let’s Play for Change kampaania. Kõik kampaania käigus kogutud summad annetatakse mittetulundusühingutele, et toetada laste arengu projekte.

Let’s Play for Change

Uus IKEA heategevuskampaania, Let’s Play for Change, tõstab esile kõikidele lastele mängust saadava kasu. Kuigi teema on uus, on mehhaanika tuttav. Iga kampaania ajal müüdud SAGOSKATT mänguasja eest, teeb IKEA Foundation annetuse projektidele mõnes maailma vaeseimas kogukonnas, toetades laste arengut ja õpet.

IKEA kohta
IWitness Global Citizens programm

See programm annab IKEA töötajatele võimaluse näha eeskätt, kuidas IKEA heategevuskampaaniate käigus kogutud raha toetab laste paremat elu maailma kõige vaesemates kogukondades. Töötajad külastavad erinevaid projekte ja jagavad oma kogemusi IKEA Foundationi Global Citizensi blogis.

blog.IKEAfoundation.org
IKEA tõstab lapsed esikohale
Me seisame laste õiguste eest ja mõjutame muutusi, kus me saame. Aastaks 2020 integreeritakse Laste õiguste äripõhimõtted täielikult meie tööviisidesse ja laste õiguste toetamine on silmaga nähtav kõikides meie  võtmepoliitikates ning strateegiates.


Tagasi müüki
+
X

Toote lattu jõudmise teavitused

Ole esimene, kes saab teada, kui sinu soovitud [itemName] on tagasi laos:

Hästi! Nüüd jääb sul üle ainult teavitust oodata.

Kui [itemName] on uuesti saadaval, anname sellest sulle meili teel märku.