Kui sa oled lihtne, sõbralik, pühendunud ja kliendikeskne inimene ning tahad töötada meie ühtehoidvas tiimis, siis võta meiega julgelt ühendust või vaata vabu ametikohti Tule tööle veebisaidil.
Kui sa oled lihtne, sõbralik, pühendunud ja kliendikeskne inimene ning tahad töötada meie ühtehoidvas tiimis, siis võta meiega julgelt ühendust või vaata vabu ametikohti Tule tööle veebisaidil.
Meil on üle 2000 tootja enam kui 50 riigis. Meie hästi disainitud ja kvaliteetne tootevalik on silmapaistvalt skandinaaviapärane ning madalate hindadega, mis on meie jaoks ülimalt oluline. Me pakendame oma mööbli lamepakenditesse, et seda oleks lihtsam transportida ning iseteeninduslaost kätte saada ja koju viia. Kõigil meie toodetel on ka „Design and Quality, IKEA of Sweden“ (Rootsi IKEA disain ja kvaliteet) märgis.
Rootsi juurtega IKEA on jaemüügiettevõte, mis töötab frantsiisi alusel. Madalmaades Delftis asuv Inter IKEA Systems B.V. on IKEA kontseptsiooni omanik ja frantsiisiandja. IKEA poode haldavad mitmed erinevad frantsiisivõtjad 29 riigis.
IKEA on palju enamat kui lihtsalt tooted. See on jaemüügi kontseptsioon, mille toimimiseks peame arvestama paljude erinevate aspektidega. Seetõttu müüakse IKEA tooteid ainult IKEA poodides, mille frantsiisiandja on Inter IKEA Systems B.V.
IKEA äriidee on pakkuda suurt valikut hea disainiga funktsionaalseid kodusisustustooteid, mille hinnad on nii madalad, et neid saaks lubada endale võimalikult palju inimesi.
Kinkekaarte saab osta IKEA Tallinna poest ja IKEA Tartu planeerimisstuudiost. Kinkekaardiga saab maksta nii tava- kui iseteeninduskassas, aga iseteeninduskassast kinkekaarte osta ei saa. Samuti ei ole kinkekaardid müügil meie e-poes. IKEA kinkekaarte (nt enne 24.08.2022 Tallinna tellimis- ja väljastuspunktist ostetud kinkekaarte) saab kasutada meie Tallinna poes ning Tartu planeerimisstuudios.
Ei pea. Sama kinkekaardiga saad teha nii palju oste kui soovid.
Kinkekaardil olevat summat saad kontrollida IKEA Tallinna ja Tartu esindustes kohapeal.
Kahjuks ei saa praegu kinkekaarte e-poes tellimuste tegemiseks kasutada. Küll aga töötame usinalt selle nimel, et see oleks tulevikus võimalik.
Kahjuks mitte. Eestis ostetud kinkekaart kehtib ainult IKEA Tallinna ja Tartu esindustes.
Jah, saad küll. IKEA Eesti kinkekaarte võid kasutada tasumisel mis tahes IKEA Eesti esinduses.
Kaupade käitlustasuga katame osa laosüsteemide hoolduse ja toodete käitlemise kuludest. See lisandub e-poe ja IKEA Tartu planeerimisstuudio tellimustele maksumusega alla 100 euro. Kui sinu ostukorvi väärtus on vähemalt 100 eurot, siis käitlemistasu ei lisandu. Samuti ei rakendu käitlustasu siis, kui teed oste IKEA Tallinna poes.
Veebitellimustele saab järele tulla nii IKEA Tallinna poodi kui ka Tartu planeerimisstuudiosse. Sobiva väljastuspunkti saad valida meie veebisaidil või rakenduses enne makse tegemist. Kui sul on aga tegemist, võid valida kojuveoteenuse ja me toome sinu ostud sulle ise mugavalt koju kätte.
Jah, on küll. Meil on e-poes, IKEA Tallinna poes ja IKEA Tartu planeerimisstuudios täpselt samad hinnad.
Jah, saad küll. Tellimuse tühistamiseks võta ühendust meie klienditoega telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee.
Jah, me toimetame tellimusi kätte üle kogu Eesti. Loe kojuveoteenuse tingimuste ja piirkondade kohta lähemalt siit.
Meie e-poest ei saa tellida elus taimi, toidukaupa ning eritellimusel valmivaid tööpindu ja seinapaneele.
Jah, saad küll. Loe toodete tagastamise kohta lähemalt siit.
Me tahame olla võimalikult jätkusuutlikud ja üks võimalus selleks on vähendada ühekordse plasti kasutust. Seetõttu ei paki me pisemaid tooteid eraldi väiksematesse pakenditesse. Samuti pakume kohapeal ostude tegemiseks rebenemiskindlaid ja korduvkasutatavaid ostukotte ning vastupidavaid paberkotte.
Me aktsepteerimine kõiki peamiseid krediit- ja deebetkaarte, sealhulgas Visa, Mastercard ja Maestro kaarte. Samuti aktsepteerime makseid läbi Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Coop pank ja LHV pangalinkide.
Iga toote juures on veebis all paremal väike mummuke, mis märgib selle saadavust e-poes. Kui mummuke on roheline, tähendab see, et laos on seda toodet rohkem kui neli. Kui mummuke on poolenisti kollane, on laos kuni kolm toodet. Kui mummuke on punane, ei ole võimalik toodet e-poest tellida.
Kui oled valmis maksma, järgi meie juhiseid, et saaksime kinnitada kõik sinu andmed, sealhulgas ka makse. Seejärel saadame sulle sinu e-postkasti tellimuse kinnitusmeili.
Kahjuks ei saa teiste riikide IKEA poodidest IKEA Tallinna poodi ega IKEA Tartu planeerimisstuudiosse tooteid tellida.
Jah, saad küll. IKEA e-poes saab oste teha ainult sisse logides, kuid tellimuse esitamiseks ei pea sa olema IKEA Family lojaalsusklubi liige.
Jah, me saadame sulle pärast tellimuse kättesaamist sinu e-postkasti kinnitusmeili.
Teavet eeldatava tarneaja kohta näed meie e-poes enne ostu sooritamist. Täpse info toodete kohaletoimetamise kuupäeva ja kellaaja kohta saadame sulle e-posti ja/või SMS-i teel.
Jah, võib küll. Tellimus väljastatakse kauba kättesaajale kehtiva isikut tõendava dokumendi alusel. Selleks, et tellitud tooted kätte saada, tuleb öelda SO-ga algav tellimuse number, tellija nimi ja tema telefoninumber.
Kahjuks me ei paku praegu sellist teenust. Küll aga töötame usinalt selle nimel, et see oleks tulevikus võimalik.
Jah, IKEA tooteid on võimalik osta ka järelmaksuga. IKEA Eesti pakub järelmaksu AS Citadele banka Eesti filiaali makselahendusega Klix Pay Later. Loe järelmaksuteenuse tingimuste kohta lähemalt siit.
Kui tahad säästa aega ja energiat, siis meil on erinevad teenused, mis teevad sinu elu lihtsamaks:
Praegu saad tellida veebist kojuveoteenuse ja broneerida kohtumise või veebikohtumise aja mõne meie köögiplaneerimise spetsialistiga.
Kui sa tahad kojuveo aega või kuupäeva muuta, siis anna sellest meile vähemalt üks päev (24 h) enne kokkulepitud aega teada. Selleks võta ühendust meie klienditoega telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee.
Sel juhul võta meiega ühendust telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee. Koos leiame sinu murele kindlasti lahenduse.
Tellimuse kohaletoimetamise hind sõltub sinu elukohast ning kauba kaalust ja suurusest. Kojuveoteenuse tingimused ja hinnakirja leiad siit. IKEA Tallinna poodi ja IKEA Tartu planeerimisstuudiosse tellitud toodetele saad järele tulla tasuta.
Kojuveoteenuse hind sisaldab kuni 500 kg või kuue (6) m³ tellimuse toimetamist sinu koju või äriruumidesse. Toome kauba kohale ilma igasuguse lisatasuta kuni 5. korrusele (kui saame kasutada lifti, siis ka kõrgemale). Näidistesaalist või allahinnatud toodete alalt ostetud kokkupandud tooted toimetame üksnes hoone ette.
Jah, saad küll. Sul on võimalik oma tellimus tagastada 90 päeva jooksul alates ostu sooritamise kuupäevast. IKEA Family liikmed saavad kasutamata, avamata ja kokku panemata tooted tagastada 365 päeva jooksul, kui näitavad või skannivad ostu sooritamise ajal IKEA Family digikaarti. Loe tagastustingimuste kohta lähemalt siit.
Jah, on küll. Loe meie garantiide kohta lähemalt siit.
Sa võid meie esindustesse tagastada ainult tooteid, mille ostsid IKEA Tallinna poest, IKEA Tartu planeerimisstuudiost või meie e-poest veebisaidil www.IKEA.ee.
Sel juhul tutvu meie tagastamise tingimustega, mille leiad siit. Sealt saad kindlasti oma küsimusele vastuse.
Kõik kokkupaneku- ja paigaldusjuhendid on saadaval ka meie e-poes. Selleks ava toote leht, keri alla ja klõpsa toote üksikasjade alt „Juhendid“.
Sellekohast infot leiad meie toodete tagasikutsumise veebilehelt.
IKEA Family liikmeks registreerimine ja olemine on tasuta. Ja selleks, et saada IKEA Family digikaarti, ei pea sa sooritama ühtegi ostu.
IKEA Family liikmena on sul mitmeid eeliseid ning hüvesid (ja teinekord teeme sulle ka üllatusi!).
Selleks, et saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks, tuleb sul täita IKEA Family registreerimisvorm (vajad ainult oma e-posti aadressi) või luua IKEA konto ja teha valik IKEA Family liikmeks hakkamise kasuks. Vormi leiad veebisaidilt www.IKEA.ee. Pärast registreerumist saadame sulle e-postkasti kinnituseks meili ja kui oled enda e-posti aadressi kinnitanud, saadame sulle digikaardi ja lisame selle ka sinu IKEA kontole. Digikaart tõestab, et oled lojaalsusklubi liige.
Me saadame IKEA Family sõnumeid e-posti teel 4–5 korda kuus.
IKEA Family digikaarti võib kasutada vaid selle omanik või tema lähedane pereliige. Julgustame sinu sõpru ja tuttavaid endale ise kaarti tegema. See ei võta aega rohkem kui minut.
Ei. Digikaart antakse välja vaid selle omanikule.
Digikaart aktiveeritakse kohe, kui oled selle enda e-posti aadressile saanud.
Kui oled enda IKEA Family kaardi kustutanud ja soovid seda taastada, laadi alla selle digikoopia enda IKEA kontolt või sisesta oma e-posti aadress uuesti IKEA Family registreerimisvormi. Enda IKEA Family digikaardi koopia saad kätte sekunditega. Juhul, kui sa saad IKEA Family uudiskirju, siis leiad digikaardi ka nende alt.
Tavahindade ja IKEA Family hindade vahel on mitmeid erinevusi. IKEA Family erihinnad kehtivad iga kuu ainult teatud IKEA toodetele. Nende leidmiseks otsi veebist ja poest siniseid Family silte. Selleks, et nendele toodetele kehtiksid madalamad hinnad, pead ostmise ajal kassas IKEA Family digikaarti näitama või skannima, või olema sisse logitud oma IKEA kontole, kui teed oste meie e-poes.
Kui soovid saada infot IKEA Family pakkumiste kohta, siis telli enda e-posti aadressile meie uudiskiri.
Kui näitad või skannid kassas makstes oma IKEA Family digikaarti, kindlustad kauba koduteel tekkinud juhuslike kahjude vastu. Pealegi aitab teave sinu ostude kohta meil koostada eripakkumisi, mis on asjakohased ja täpselt sulle mõeldud.
Saad oma IKEA Family digikaarti kasutada ainult seal riigis, kus see välja anti. Juhul, kui sa registreerusid IKEA Family liikmeks Eestis, kehtib sinu digikaart üksnes IKEA Tallinna poes ja IKEA Tartu planeerimisstuudios.
Saad oma IKEA kontole sisse logides värskendada mis tahes isiklikke andmeid ja nõusolekuid, nagu nimi, aadress, kontaktandmed, otseturunduseelistused ning IKEA Family loosides ja mängudes osalemine.
Me austame sinu privaatsust, seega on sul võimalus oma otseturunduse seadeid ise muuta. Selleks logi sisse enda IKEA kontole. Juhul kui sa ei taha meilt enam e-kirju saada, võid klõpsata mis tahes uudiskirja lõpus olevale nupule „Tühista tellimus”.
Kauba kindlustamiseks pead ostu sooritamisel näitama või skannima IKEA Family digikaarti. Juhul kui su toode läks koduteel katki, tule IKEA esindusse 90 päeva jooksul alates ostukuupäevast ja võta kaasa kindlustatud toode, oma IKEA Family digikaart ja ostutšekk. Tasuta kaupade kindlustus kehtib IKEA Family kaardi näitamisel nii tavahinnaga kui erihinnaga ostetud toodetele.
Jah, sa võiksid oma IKEA Family digikaarti alati näidata. Seda isegi siis, kui sa ei osta erihinnaga tooteid. Selleks on mitmeid põhjused. Näiteks kindlustad nii oma kauba transportimisel tekkinud juhuslike kahjude vastu. Ja saad avamata pakendis tooted tagastada 365 päeva jooksul. Samuti aitab digikaardi kasutamine meil sind paremini tundma õppida, et teaksime, mida sa tõeliselt armastad.
Kahjuks ei saa kassapidajad seda praegu teha. Aga sul on mõned muud võimalused, kuidas IKEA Family eeliseid kasutada.
Meil on kahju, et sa lahkud ... Aga kui sa soovid tõesti oma liikmelisuse lõpetada, saad seda teha enda IKEA kontole sisse logides ja konto kustutades. Või võta meiega ühendust e-posti aadressil info@ikea.ee ja me aitame sind.
Kui soovid nautida erilisi eeliseid ja hüvesid, pead pärast IKEA konto loomist kindlasti valima, et soovid saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks.
Eripakkumised ja IKEA Family hinnad kehtivad sulle ainult siis, kui oled oma kontol märkinud, et soovid saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks.
Sel juhul logi oma kontole sisse veebilehel www.IKEA.ee/client ja vajuta nuppu „Liitu IKEA Family klubiga“.
IKEA Tallinna poe aadress on Kangrumetsa tee 1, Kurna küla, Rae vald, Harju maakond, 75307.
Kahjuks ei pruugi populaarsuse ja tarneraskuste tõttu mõned IKEA tooted olla alati saadaval. Üldiselt oskame hinnata, millal need tooted peaksid uuesti lattu saabuma. Samuti on sul võimalik laoseisu ise kontrollida. Selleks mine veebis toote lehele ja veendu, et sinu lemmiktooted on enne poe külastamist saadaval.
Me lubame IKEA Tallinna poodi ainult erivajadustega inimeste juhtkoeri ja koeri, kes on vastavas kaasaskantavas kotis. Kui sa tahad meid oma lemmikuga külastada, siis võta kindlasti kandekott ise kaasa, sest meie selliseid kotte ei jaga.
IKEA Tallinna poodi on mugav külastada nii auto kui ka kliendibussiga. Bussiga tulles saad valida kahe liini vahel – nr 200 (IKEA – Reisisadama A-terminal) ja nr 201 (IKEA – Mustakivi). Rohkem teavet bussiaegade kohta leiad meie veebisaidilt.
IKEA Tartu planeerimisstuudio aadress on Ränirahnu tee 21, Räni alevik, Kambja vald, Tartu maakond, 61708.
IKEA Tartu planeerimisstuudio eesmärk on pakkuda professionaalset tuge isikupäraste mööblilahenduste planeerimisel. Tartu esinduses pakume nii individuaalset planeerimisteenust kui ka abi IKEA veebipõhiste planeerimisprogrammide kasutamisel. Samuti saad e-poes või kohapeal teha tellimusi ja toodetele mugavalt planeerimisstuudiosse järele tulla.
Meie IKEA Tartu planeerimisstuudios on abivalmis töötajad, kes aitavad sul veebipõhistes planeerimisprogrammides sinu unistuste kööki, riidekappi ja hoiumööblit planeerida. Individuaalne planeerimisteenus on saadaval ainult köögi kujundamiseks.
IKEA Tartu planeerimisstuudio näidistesaal on avatud kõigile külastajatele, et kodu sisustamiseks inspiratsiooni ja ideid koguda. Siiski soovitame tungivalt neil, kes soovivad spetsialisti abiga köögilahendust planeerida, kohtumise aeg ette broneerida. Individuaalse kohtumise saad broneerida siin.
Jah, saad küll. IKEA Tallinna poest ja Tartu planeerimisstuudiost ostetud tooted saab tagastada IKEA Tartu planeerimisstuudiosse. Planeerimisstuudiosse ei saa tagastada tooteid, mille oled ostnud või tellinud mõne teise riigi IKEA poest.
IKEA Tartu planeerimisstuudios pakub valitud tooteid, mida saakb kohapeal osta ja kaasa võtta. Tartu planeerimisstuudio imeline koht, kus inspiratsiooni koguda ja kui soovid, saad oma tellimuse kohapeal teha ja toodetele mugavalt planeerimisstuudiosse järele tulla.
Me lubame IKEA Tartu planeerimisstuudiosse ainult erivajadustega inimeste juhtkoeri ja koeri, kes on vastavas kaasaskantavas kotis. Kui sa tahad meid oma lemmikuga külastada, siis võta kindlasti kandekott ise kaasa, sest meie selliseid kotte ei jaga.
Småland on mängutuba IKEA Tallinna poes, kuhu ootame mängima ja lõbutsema pere pisemaid. Meie töötajad hoiavad sinu väikestel pereliikmetel silma peal samal ajal, kui sina oste teed.
Smålandi mängutuba asub esimesel korrusel poe sissepääsu kõrval.
Ootame Smålandi mängutuppa mängima 95–125 cm pikkusi 3–7-aastaseid lapsi, sealhulgas füüsilise ja vaimse puudega lapsi.
Meie Smålandi mängutuppa mahub korraga mängima kuni 20 last.
Kõik lapsed võivad mängutoas mängida kuni üks tund. Kui sul on IKEA Family digikaart, pikeneb pisikese mänguaeg 30 minutit ehk kokku saab sinu laps mängida 1,5 h (see sõltub aga sel ajal mängivate laste arvust).
Veendu, et su laps oleks mängutuppa tulles hea tervise juures. Samuti peavad lapsed kandma mänguajal sokke.
Mängutuba on mõeldud ainult lastele, kuigi me teame, et ka mõned täiskasvanud tahaksid seal vahvalt aega veeta. Meie töötajad hoiavad su pisikesel silma peal, kui sa oste teed.
Kuna igal lapsel on erinevad toitumisharjumused ja -vajadused ning mänguaeg on lühike, ei paku me lastele süüa. Küll aga saab sinu laps soovi korral juua vett.
Ei, vanemad või eestkostjad peavad kindlasti samal ajal poes olema.
Meil on veebis mitmeid planeerimisprogramme, mille abil saad enda unistustele kuju anda. Sul on võimalik katsetada erinevate värvide, stiilide, suuruste ja kombinatsioonidega. Samuti saad planeerimisprogrammis vaadata oma köögi-, kontori- või riidekapilahendust 3D-s ning salvestada või printida toodete nimekirja, et toodete tellimine või ostmine oleks mugavam.
Kahjuks ei saa köögi planeerimisprogrammis tooteid korraga ostukorvi lisada. Kui sa soovid osta kööki veebist, tuleb kõik tooted ükshaaval ostukorvi lisada ja nende kogused eraldi sisestada.
Kõik meie planeerimisprogrammid on tahvelarvutis ja mobiiltelefonides kasutamiseks saadaval, välja arvatud köögiplaneerija, PAX planeerija ja BESTÅ planeerija.
Sel juhul võta meiega ühendust e-posti aadressil info@IKEA.ee ja me aktiveerime su konto.
2022. aasta veebruarist võtsime kasutusele uue köögiplaneerija. Seetõttu kaotasid kõik vana planeerimisprogrammi kasutajakontod kehtivuse. Selleks, et uut köögiplaneerijat kasutada, pead looma uue kasutajakonto planeerimisprogrammi lehel. Oluline on aga meeles pidada, et uue konto loomisel pead kasutama e-posti aadressi, mida sa pole varasemalt IKEA planeerimisprogrammis kasutatud.
Kui sa tahad avada vana köögiplaani, vajad selle projektinumbrit. Projektinumbri saamiseks võta meiega ühendust e-posti aadressil planners@IKEA.ee ja me saadame sulle spetsiaalse lingi.
Ei pea, aga sul peab olema kehtiv kasutajakonto. See konto ei ole seotud IKEA Family lojaalsusklubi liikmelisusega.
Kuna köögi planeerimisprogramm pole otseselt www.IKEA.ee veebisaidil, siis tuleb selle kasutamiseks luua uus eraldi kasutajakonto.
Ärikliendid saavad esitada tellimuse meie veebisaidil, kasutades selleks spetsiaalset äriklientide tellimuse vormi või saates kirja e-posti aadressil b2b@IKEA.ee. Tellimusi on võimalik esitada ka IKEA Tallinna poes ning IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal.
Jah, saavad küll. Pärast tellimuse vormi täitmist saadab IKEA Eesti ärikliendiosakond ärikliendile ettemaksuarve. Tellides kaupa IKEA Tallinna poes või IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal, saab tellimuse eest tasuda vaid sularahas või pangakaardiga.
Toode on lisatud sinu lemmikutesse
Product removed from sinu lemmikutesse
Kui [itemName] on uuesti saadaval, anname sellest sulle meili teel märku.